Je browser is niet up-to-date.

Internet Explorer 6 voldoet niet aan de huidige normen en wordt niet langer ondersteund door deze website.

Voor het gebruik van deze website, verzoeken wij u of uw webbrowser te updaten naar een actuele versie of om een geheel andere webbrowser te gebruiken.

Hier is een lijst van de meest populaire browsers. Klik op een van de symbolen om op de respectieve download site te komen:

proceed anyway¹
¹Display errors and browser crashes may occur.
Introductie
Premium
Allianties
BB-Codes
Andere Informatie
Speler
Nederzettingen
Gebouwen
Eenheden
Kaart

Handelen

Door handel kunnen spelers grondstoffen met elkaar uitwisselen. Een speler heeft een markt nodig om te kunnen handelen. De ezelstal is niet noodzakelijk, maar erg belangrijk voor spelers die veel handelen.

Ezels

Om te handelen heeft een speler ezels nodig. Elke ezel kan een bepaalde hoeveelheid grondstoffen vervoeren. Nadat een ezel op zijn bestemming is aangekomen keert hij niet meer terug. Dit houd in dat er een nieuwe gefokt moet worden. Zodra een ezel zijn nederzetting verlaat wordt er een nieuwe gefokt. Hier is een basis productie voor (ezels per uur) die toeneemt met het niveau van de ezelstal terwijl de markt het maximum aantal te trainen ezels bepaald.


Versie 4.1.0
gegenereerd in 6 ms Server tijd: 14:50:11